Kõik, kes mu blogi vähegi lugenud on teavad, et ma ei suuda mingit ajakava oma postitustel eriti hoida. Seega avastasin alles täna hommikul, et eile oli aeg kirjutada järjekordne postitus. Mu eesti keele õpetaja ütleb, et kirjutamisoskus areneb ainult kui sa kirjutad. Minu puhul vist eriti arengut pole näha (ma tean, et see on alles teine postitus, aga siiski).

Mul polnud erilist teemat välja mõelnud, sest lootsin, et retsi nädalal on mu eestikeelse postituse aeg, aga võta näpust, see oli hoopis kaks nädalat varem. Nüüd ma siis istun siin ja üritan midagi huvitavat välja mõelda.

Natuke mu elus siiski on muutusi olnud, aga mitte miski pole veel kindel niiet ma veidi ootan enne kui teile siin suure suuga rääkima hakkan, mis toimub. Vahelduseks on siiski hea kirjutada oma emakeeles. Natuke eriline tunne on sees ja mingi selline ootusärevus? Ei tea, kas see on normaalne või olen ainult mina see veidike imelik kirjanik 😀

Igal juhul loodan, et mu eestikeelne postitus polnud pettumust valmistav ning ma panen järgmiseks kuuks endale mitu meeldetuletust 😀
Ann :3

